نیمه ابتدای امسال 317 نفر بر اثر تصادفات رانندگی در کرمانشاه جان باختند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

محمدعلی منشی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: از مجموع فوتی های تصادفات استان 67 نفر زن و 250 نفر مرد بودند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 332 فوتی کاهش 4.5 درصدی داشته است.

منشی زاده همچنین تعداد مجروحین تصادفات طی این مدت را 5270 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 1562 نفر را زنان و 3708 نفر را مردان تشکیل می دهند.

به گفته مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد مجروحین تصادفات در شش ماهه ابتدای امسال نیز  نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 6127 نفر حدود 14 درصد کاهش داشته است.

منشی زاده در ادامه از غرق شدن یازده نفر در شش ماهه ابتدای امسال در استان خبر داد و اظهار کرد: از مجموع غرق شدگان 10 نفر مرد و یک نفر زن بوده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21 درصد کاهش داشته است.

وی همچنین از فوت 39 نفر در استان در شش ماهه ابتدای سال بر اثر حوادث کار خبر داد و اظهار کرد: این تعداد که همگی آنها مرد هستند نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش داشته است.

منشی زاده تعداد مجروحین حوادث کار استان را نیز در نیمه ابتدای امسال 386 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 361 مورد، افزایش شش درصدی داشته است.

وی در ادامه از تشکیل 21 پرونده قصورات پزشکی در استان در نیمه ابتدای سال خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد پرونده هفت پرونده محکوم و 14 پرونده نیز حکم برائت گرفته اند.

به گفته مسئول روابط عمومی پزشکی قانونی استان کرمانشاه این تعداد پرونده نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تشکیل 25 پرونده کاهش 16 درصدی داشته است.

منشی زاده در ادامه به وقوع 10 فقره قتل در استان با سلاح سرد در شش ماهه ابتدای سال اشاره و تصریح کرد: از این تعداد سه نفر زن و هفت نفر مرد بوده اند که تعداد آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با قتل 13 نفر کاهش 23 درصدی داشته است. 

وی از مراجعه 10 هزار و 301 نفر به دلیل نزاع به پزشکی قانونی استان در نیمه ابتدای امسال خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 2952  مورد مربوط به زنان و 7349 مورد مربوط به مردان بوده است.

منشی زاده تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 10 هزار و 208 مورد منازعه افزایش حدود یک درصدی داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com